Πουτ δε feed ντάουν!

Απριλίου 21, 2008 at 8:16 μμ 2 σχόλια

Όπως ενημερώθηκα αρχικά από το Webz και λίγο αργότερα από το metablogging, τον internetakia, την neolaia.gr και το xblog περί των splogs, αποφάσισα να βάζω κάτω από κάθε post ένα link του blog μου, π.χ. της μορφής

Τσέκαρε και το unseen’d
για περισσότερα posts…

Δεν ξέρω άμα είμαι θύμα splog, αλλά για σιγουριά θα βάζω και εγώ το «tag» αυτό κάτω από κάθε post μου.

Btw, άμα ξέρετε κάποιον τρόπο ώστε να βρει κάποιος άμα είναι θύμα splogger και splog, απλά πείτε το😀 .

Btw2, το Webz παραθέτει δύο ωραία site με τρόπους αντιμέτωπισης των splogs, εδώ και εδώ και ένα site ώστε να κάνετε report splogs.

Entry filed under: News, Web, wordpress. Tags: , , , , , .

Πριν το Πάσχα… Ubuntu: Review

2 σχόλια Add your own

  • 1. Κωνσταντίνος  |  Απριλίου 23, 2008 στο 10:57 πμ

    Τώρα με έπιασαν κι εμένα οι απορίες αν είμαι κι εγώ θύμα splog. Μπας να αρχίσω να βάζω κι εγώ κανένα tag σαν αυτό κάτω από τα ποστ μου ;

    Απάντηση
  • 2. unseen  |  Απριλίου 23, 2008 στο 10:59 πμ

    βάλε καλού κακού😀
    sploggers μπορεί να βγάζουν και λεφτά από μη-προστατευμένα blogs…
    που καταντήσαμε… να σου κλέβουν το rss/atom feed!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Unseen’d – Tech blogging from a 15 year old teen…

I've changed host! Click here to go to apas.gr!!!

RSS my recent Tweets

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS my Shared items

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

Archives

my del.icio.us

Creative Commons

Except where otherwise noted, all content is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License

